fredag, februari 23, 2007

Lite kvar

av sportlovet. Och massor av snö. Snöbollskrig, någon? Nä...inte så sugen jag heller. Särskilt inte som någon har ätit på mina favoritvantar. Undrar vem det kan vara? Möjligen samma dam som gnagt på bredbandssladden? (åååh vad jag saknar mina pälsklingar)

E har lockat med att det är varmt hos honom. Trevligt. Trevligt sällskap med värme. Så det är snart dags att pälsa på sig allt i klädväg och gå till stationen. Undrar bara vilka av tågen som går. Och jag hoppas verkligen att det jag tänker ta går. Ska ta med mig något att läsa och en filt, kanske te också, OM nu tåget stannar...

Greys Anatomy Spoiler;Sorry, men jag måste bara säga att jag blev så oerhört lättad att hon överlevde, Meredith. ( man kan ju bara inte döda huvudrollen-kardinalregel nr 1 ju)Men vad var det för j-la utspel av producenterna? Vill man ha övernaturligheter o svårförklarat hokus-pokus tittar man väl på Lost. Jag vill ha kärlek,humor, lite lagom dramatik och tittar därför på Greys Anatomy. Allt blodet och de coola operationerna är bara en bonus;)

Inga kommentarer: