tisdag, juli 03, 2007

Fy fan vad jag är bra!

Idag fick jag tillbaka ytterligare ett prov med alla rätt. Skönjer vi en trend månne? Jajamensan, har bara skrivit ett enda prov, sedan jag började min utbildning, där jag haft under 95% rätt.

Förutom att jag är snygg som få (eller,ja, jag är ju inte fulare än de flesta- åtminstone är jag absolut snyggast i det här kvarteret;)) så är jag alltså dessutom intelligent. Och duktig på engelska. Undertecknad har nämligen översatt dokument åt E´s jobb idag. Nothing advanced. Men ändock.


Kreativ är jag också. Undrar var jag får allt ifrån? Fint som snus är det här, jag kan konsten att möblera och möblera om. Och trolla med dukar. Det finns ingen ände på vad man kan göra med gamla linnedukar. Ikväll tänkte jag klä en byrå.

Jag är bäst helt enkelt.

(uttråkad, jag behöver lite utmaningar)

Inga kommentarer: