fredag, april 25, 2008

Poff

Idag kändes det som en superdag. Jag kom till jobbet fem i sju (med den härliga vetskapen att jag då kan gå hem 12.00) och då hade jag redan hunnit vara ute och springa, pussa lite på min älskling och lycktas ta på mig ganska fina kläder. När jag kom hit klarade jag dessutom av att konvertera PDF till tiff. !!! (ok, det är ett datorn som gör det, inte jag, men jag kom ihåg vilka tangenter jag skulle trycka på;))

Och sen... Det vill säga nu gick luften ur mig. För licensen till det programmet jag använder har gått ur. Jaha. Var det inte därför allt var nerstängt igår? För att de skulle åtgärda denna ack så viktiga detalj?

Jaha. Bara att vänta tills de lite mer kunniga är på plats. Det här ser ut att bli en fin dag! 5 timmar i arkivskåpen. Kan knappt bärga mig.

Jag visste väl att jag var lite för glad när jag vaknade.

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis på födelsedagen :)