lördag, mars 21, 2009

Same procedure as last year...

Jag skulle plugga lite... Men så hamnade jag här istället. Förvånad, någon?
Nej, inte jag heller.
Men jag har varit ganska duktig med pluggandet i veckan. Så jag förlåter mig själv.

E. är hos en "lekkamrat" De kollar på fotboll. Intresserar inte mig så särdeles. Däremot intresserar jag mig nuförtiden mycket för vad som rör sig i tonåringars huvud.
Ramlade in hos en viss kommandomamma, som publicerat lite från sin egen tonårstid. Kul. Även om svaret inte direkt fanns där. Och inte tror jag det finns i mina egna gamla dagböcker heller.
Varken jag eller denna mamma är killar...och det är väl det jag mest specifikt skulle behöva veta- vad i h-vete pågår i huvudet på en tonårskille? Jo,jo, jag VET...men förutom de där livsuppehållande aktiviteterna som mat, sömn, dataspelande och träffar med Fröken Höger så undrar jag vad som pågår där inne?

Nån som vet?

Inga kommentarer: