söndag, september 17, 2006

Min kropp och jag

är som vanligt stora ovänner. Jag tyckte att vi hade en hyfsat bra deal, när jag inte har mens, så lämnar den mig ifred. Men nejdå, nu är det krig som gäller. Och det verkar inte som att jag kommer att vinna. Jag ser ut som om jag har röda hund av alla läskiga finnar, och boobsen gör så ont att jag inte kan springa, trots dubbla sport BH:ar,dessutom svettas jag som den värsta klimakteriekossa,och håret är konstant smutsigt.Hallååå,vad är det för fel?(ägglossning var det nån insatt som sa...hm...ja,jag visste ju att jag hade det, men har aldrig märkt av det förr) För tillfället önskar jag nästan att jag var född till man, då skulle mina största bekymmer vara PTV vs PTH och rakat/stubb. Fast en kamp verkar det som jag vunnit, den om benhåren;drar man bara upp dem tillräckligt ofta så växer de inte så fort/mycket. Ha.

Inga kommentarer: