onsdag, oktober 18, 2006

Dödssjuk? Jag börjar nästan känna mig tvungen att söka läkarhjälp akut. Jag har ett sjukligt sömnbehov,är darrig och kraftlös, det sticker och kryper i huden, jag är förstoppad och tappar hår. Undrar vad det är för läskig sjukdom som drabbat mig?

Nä,just det, det är inte lönt att söka hjälp. Det är hjälpen jag sökte innan för min depression som skapat allt detta. Biverkningar kallas det visst. Jag ger det två dagar till, sen ger jag upp. Jag är hellre lite deprimerad och tråkig i perioder resten av mitt liv än en zombie... Och när mitt somnolenta tillstånd äntligen försvunnit, kommer jag ju att bli ännu mer deprimerad eftersom jag inte har nån skola kvar att gå till (missar ju allt när jag sover hela tiden) eller några vänner att träffa (kan ju inte träffa nån när jag sover)

Det enda "roliga" som än så länge kommit ur det här är att mitt ordförråd har utökats med ytterligare några spännande medicinska facktermer;
somnolens- lindrig medvetslöshet (sjukligt sömnbehov)
parestesi-stickningar,myrkrypningar i huden
astemi-kraftlöshet
alopeci-skallighet (jodå,håret drössar av)

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja babyoljan är egentligen min, den är ju helt underbart och luktar SÅ fräscht! Du förresten, jag du bytt till Blogger Beta nu? Om du inte gjort det så gör det :)