tisdag, oktober 17, 2006

En annorlunda dag har det varit idag. Uppe tidigt.Redan klockan fem. med Måns i Blekinge och hans projekt.Trevligt.Jag är trött.
Undrar om det kommer på lokalnyheterna?http://tv4.se/klipp/77760.html
Lite spännande. Känd från TV.Haha (förresten en av de sämsta filmer jag sett)

Trött nu. Väldigt trött. Hösttrött i själen. Aftonbladet sökte efter folk som hade sitt husdjur som bästa vän. Jag kanske skulle maila in? Katterna kanske inte är mina bästa vänner, de är ju min familj;) men just nu är de de enda vännerna jag orkar med.Ändå är mina vänner väldigt kravlösa och tacksamma.

Behöver sova.Det tog mer än jag trodde,mer än jag hade, att åka iväg idag. Att jag aldrig lär mig!? *suck*

Ska krypa ner till pälsklingarna strax, men först ska jag försöka lista ut hur man ändrar så att man kan skriva rubriker på den här j-la bloggen...

Inga kommentarer: