lördag, december 09, 2006

Långsamt

långsamt, långsamt,åh,så långsamt... Men jag har kommit en liten bit på väg. Hade prov imorse i Företagsekonomi. Det är ingen som tror mig, men det gick inte så bra. Allt jag lärt mig var som bårtblåst, men framförallt var det nog egentligen den stora osäkerheten jag drabbades av. Men, som sagt, en bit på väg är jag.Jag är stolt över mig själv. Särskilt stolt är jag över att jag klarade av att inte stressa upp mig när jag insåg att det inte skulle gå så bra. Jag gjorde mitt bästa.

Och den som gör sitt bästa är alltid en vinnare. Det sa i alla fall Grandpa i Little Miss Sunshine som jag såg inatt när jag inte kunde sova. Det var faktiskt en ganska bra film, men dock inte värd en biobiljett, även om det nästan var obetalbart när den sjuåriga dottern började strippa(!) i skönhetstävlingen som hon deltog i.

Inga kommentarer: