söndag, januari 07, 2007

min huvudvärk

Håhåjaja...rödvin mår jag bäst utan. Så är det bara. Hur gott det än är, för jag har upptäckt att det är riktigt gott...så kommer det inget gott utav att dricka det. Jag blir antingen gråtmild eller fnissig...och får en fruktansvärd huvudvärk. Note to self; låt bli rödvinet.

Träffade Es syster och hennes familj ikväll. Trevligt,trevligt. Men...varför kan jag aldrig hålla käften? (vinet....?) ibland skulle det vara bra för mig at intet prata så mycket...jag skulle inte ha nån ångest efteråt. Skulle kännas bättre att inte blotta strupen så. Som alltid är det lätt att vara efterklok.

Det är jag ju alltid. Tänk om jag kunde vara klok på förhand nån gång? Ja, då skulle väl förmodligen grisar kunna flyga också. Men...inget att göra åt det nu, men jag skulle verkligen önska att jag tänkte efter före lite oftare.

Hm...vilken gnällkanal den här bloggen har blivit. Ett litet andningshål när jag behöver riva av mig lite. Har oftast annars inte så stort behov av att skriva längre. Ganska bra ordning på tankarna...och så hjälper det mycket, det att jag och E pratar så mycket med varandra.

Inga kommentarer: