tisdag, februari 06, 2007

Hutlöst

-det är vad det är, att ta nästan 1000 spänn för en adapter till laptopen. Särskilt om man betänker att man kan (om man nöjer sig med nåt enkelt visserligen) få en ny för 6500. Men det är bara att betala...om jag vill kunna använda min dator, och det vill jag ju. Sitta här o knattra på det där brailletangentbordet brorsan envisas med att använda är hopplöst irriterande. För att inte tala om hur irriterande det är att inte kunna sätta sig vid datorn närhelst andan faller på. Och det gör den rätt ofta. Jag är faktiskt beroende av min lilla maskin, den är ju både "TV"och musikspelare. Min snuttefilt helt enkelt. Latten och datorn har ersatt de normala övergångsobjekten välling och Nalle. De som man lämnar kvae i barndomen och INTE ersätter med nåt nytt;)

Inga kommentarer: