lördag, mars 29, 2008

Olämplig?

På bloggportalen (som jag helt glömt bort att jag har registrerat min blogg på) står det att man kan anmäla presentationen om den är olämplig. Som kategorier har jag tydligen angett;
Djur > Katter
Hälsa, sjukvård, handikapp > Allmänt och övrigt
Vardagsbetraktelser > Ingen ålder

Misstänker att den som letar efter hälsa och sjukvård blir grymt besviken. Möjligvis om man vill läsa om (förstånds?)handikappade katter så har man kommit rätt. Snuff har suttit i perkeringsgaraget i natt igen. Vad hon nu ska där och göra. Hon gillar inte att åka bil, fast det behöver inte utesluta att hon tycker om att titta på dem??? Nej. Troligtvis inte.
Snarare tror jag hon har letat möss och sådant där inne. Det finns lite sådana häromkring, och säkert även där inne.
Någon gång under natten hade hon i varje fall fångat en present till mig, i morse låg det en fin, död liten mus på min altan. Tack, Snuff!
Kanske tänkte hon fånga även en frukostmus åt lillebror som var på besök?

Inga kommentarer: