lördag, oktober 21, 2006

E, humoristen...

E kan vara riktigt underhållande ibland. Särskilt när han halvsover. Det allra bästa fick jag höra i natt; E undrade om jag var intresserad av sex, självklart svarade jag ja,men med lite tvekan eftersom jag undrade vad diskussionen skulle leda till, varefter han säger Jaha,jag är bara intresserad av idrott. Sedan somnar han.

Vet inte vad E tycker om att bli omnämnd här...men så mycket tid och tankar som jag spenderar med honom är det svårt att låta bli. Tycker att jag har hittat världens finaste, han har bara en nackdel, han tar alltid täcket, och är de inte försiktiga,så lägger han sig nästan på katterna.

En slö lördag idag. Har just nu gett upp tanken på att skriva prov på måndag. Jag är helt enkelt inte riktigt i form om man säger så. Just nu är det "syndast" om mig, och varje månad blir jag lika förvånad, att det kan göra så jävla ont att vara tjej.

Inga kommentarer: