tisdag, oktober 03, 2006

Saker jag är bra på;

Jag har godisabstinens och slut på svärord. Dessutom har jag fortfarande ett halvt arbete att skriva om bulimi. Bulimi. *suck* Vem är intresserad av att läsa om det? Ja,inte jag i alla fall...men jag ska ju bara skriva, inte läsa,så varför klaga?

Därför att klaga är det jag är bäst på.Det finns säkert nån som klagar mer och högre,men att klaga och gnälla och sura och tjura är mina mest utvecklade egenskaper.
Jag är helt enkelt inte skapt för ett sånt här tråkigt liv. Plugga och jobba. Nä,jag är som gjord för att shoppa och dekorera och prata med hantverkare om hur de ska måla och måla om. Och för att semestra. Semestra är jag jättebra på. Och spendera pengar. Fast jag spenderar pengar ännu bättre än vad jag gnäller. Och skriva meningslösa saker,det kan jag det också.

Undrar när jag ska få verklig användning för dessa mina väl utvecklade men meningslösa talanger?

Snart hoppas jag. Jag förgås av tristess här i min lilla lägenhet. Var är mitt mansion?

Jag har en riktigt värdefull egenskap faktiskt. Jag känner ingen som är så bra på att organisera sånt som ska organiseras.

Tror jag ska flytta om böckerna i bokhyllan lite. Sortera dem efter författarens hårfärg.Längesedan jag hade det så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo han är underbar, det måste jag hålla med om :) Det allra enklaste om du vill länka är att uppgradera dig till Blogger Beta, det kostar inget extra, men i den versionen kan du pyssla mycket lättare och ändra med färger osv. Har du msn förresten? det var så mkt att förklara :) Adda mig i så fall hannakrohn@hotmail.com så ska jag förklara mer :)