fredag, oktober 06, 2006

Wohooo!!! Ett mirakel har skett. Jag är äntligen,äntligen färdig. Nu ska jag lägga mig och sova några timmar.

Jag hoppas verkligen det var värt all möda och alla timmar jag lagt ner. Innan ikväll var jag beredd att ge upp och hade en mindre hjärnsmälta och ett tårfyllt bryt. Då hjälpte det verkligen med en pojkvän som lyssnade och sa att jag är duktig och att jag kan, att han trodde på mig och tyckte att jag var en lysande skribent. Jo,jag fattar ju att han överdrev litegrann...
Men jag tänkte verkligen skippa hela grejjen och hoppades på att mina MVG-prov skulle räcka till åtminstone ett G i betyg om jag inte lämnade in arbetet. Och det nästan sjuka är, att om inte E hade blivit besviken på mig så hade jag gjort det också. SÅ intresserad är jag av mina egna studier...

Men åh vad skönt, när jag lämnat in det här imorgon så är jag färdig med A-kursen i psykologi.

En liten eloge till mamma också, som när hon såg mitt hysteriska utbrott erbjöd sig att sitta uppe med mig och skriva. Ibland är hon bara bäst.

Inga kommentarer: