tisdag, november 07, 2006

Veckan som gått




Har gått så alldeles för fort. Det var ju lov förra veckan...och jag hann knappt vakna på måndagen förrän det var söndagkväll igen. Fast en mysig söndag, en lång,lat söndag i sängen.

Känns som att livet annars står ganska stilla nu. Men stilla på ett lugnt och behagligt sätt. Jag har börjat landa. Har det oförskämt bra nu.

Purris svans sitter kvar och hon slipper ha på sig dumstruten. Tjejerna är ute varje dag och busar.Även när det regnar och blåser. Helst vill de att jag ska hålla dem sällskap. Och det är faktiskt riktigt roligt att vara med dem ute och busa.
Klockan är lite väl mycket för att jag ska lista ut hur jag ska få fason på dagens bilder. Så det blir bara rätt upp och ner här; "kamouflagekatten" och "badflickan".



1 kommentar:

Hanna sa...

Den där badflickan är inte att leka med :) Snacka om cool katt!