lördag, december 23, 2006

It's getting better,

it's getting better all the time!

Inte på något sätt så att jag vill klaga och säga att jag har det FÖR bra. Nejdå. Men saker går oförskämt bra nu. Bitar faller på plats och jag är lycklig.

Lycklig men trött. Det har inte blivit så mycket sovande nu sista tiden. Många nätter som E och jag legat och pratat. Det tar aldrig slut, det vi har att säga varandra. Jag trodde att det vi hade var bra, fint och starkt. Och det var det. Men tänk att det kunde bli ännu bättre!
Vi har haft det så bra i Madrid. Sådan lyx att kunna åka bort. Att få dela en ny stad med någon man älskar. Det är något speciellt med E. Man kan göra mycket för kärleks skull. Som att gå på fotboll. Och upptäcka att det faktiskt är riktigt roligt!!!

Det hade jag aldrig trott...att jag skulle gå på match. E å andra sidan hade heller inte trott att han skulle tycka det var mysigt att ha små katter i sängen.

Det händer så många små saker hela tiden, något bloggande har jag inte riktigt tid med. Imorgon ska vi göra julkorv(!) med barnen. Saker går framåt.Det blir bättre hela tiden.Och nu i lagom takt.

Inga kommentarer: