tisdag, december 26, 2006

Pepperkakehus

med seigmenner og non-stop. Det har jag precis ætit lite før mycket av. Ajaj min stackars mage. Fast det ær ju sjælvførvållat. Men nonstop ær ju så gott. Och av någon mærklig anledning så ær dammigt pepparkakshus det också.

Vi har åkt skridskor idag. Eller skøyter som de envisas med att sæga hær. Ibland ær norska ett mærkligt språk. Men ett vackert sådant.

Jag har det bra hær som vanligt, men ångrar ændå lite att jag åkte. Jag hade nog egentligen behøvt vara hemma och vila mig. Ær sliten. Och julafton var inte alls særskilt trevlig, men jag var bara trøtt och sur och jævlig. Familjen var snæll och jag var dum. Den gamla vanliga visan. Som jag nu ligger vaken om nætterna och tænker på. *suckar djupt*

Ska snart lægga mig nu. Och fundera vidare øver mitt elaka jag. Som egentligen ær ganska snællt, men som blir øverelakt nær jag ær trøtt. Så jag har børjat undra nær Hans och Greta tænker skjutsa in mig i ugnen...

Inga kommentarer: