söndag, januari 21, 2007

Än slank hon hit...

än slank hon dit...o än slank hon ner i diket.

Tvära kast. Har inte alls fått lägenheten uthyrd för han som ville ha den hade en tjej som inte tyckte den var bra... Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Bara säga upp den...o... Hoppas på att jag hittar nåt under tiden. Eftersom jag inte vill ha det jag kan få. Men där jag vill bo är det inte så lätt att hitta nåt.E som stiger upp lite tidigare än jag om helgerna, ringde på en lägenhet i morse. Men det är visst fler än jag som vill bo i Helsingborg. Det hade ringt typ 80 andra. Hm...är tillbaks där jag började. Nästan. Men åtminstone har jag fått lite mer klarhet i vad det är JAG vill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhnej! Shit!

Håller tummen för att du hittar någon annan som vill hyra, och att DU hittar nånstans du vill bo:)