tisdag, juli 31, 2007

till alla medelålders bitterf--or

Vill bara klargöra en sak för er; Bara för att jag är "yngre" och tillsammans med någon som är "äldre" betyder det inte att jag per automatik är intresserad av alla över 38 och har planer på att slå klorna i just era män. Dessutom borde ni väl ha lite högre tankar om både er själva och dem än att anta att även om jag inte är på gubbjakt, så är de ute efter mig.
Men jag tror jag listat ut vad problemet är; att jag inte håller mig på mina egna jaktmarker utan rör mig även på era.

(Ja,jag är medveten om att jag riskerar att få på halsen med det här...men jag är så trött på att ses som ett hot. Men det är klart...lite rädda ska ni ju vara...Det kanske inte är din man jag är ute efter...utan din tonåriga son....)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! :)
Detta har ingenting med inlägget att göra.
Men, vad menas med det citatet du har under bilden på "profilen" eller vad jag ska kalla det. :)