onsdag, augusti 01, 2007

Nån som har en tillflyktsort över?

Grå dag idag. Ändå en av de "finaste" den här sommaren. Men jag har en släng av onsdagsdepp,så jag vet inte om jag har vett att uppskatta det så kallade "fina" vädret (moln och blåst). Jag behöver en kram. Men allt är så fel, och jag är för stolt för att be om en. Trots att jag egentligen inte gjort något fel, så är det jag som är ledsen. Hmm.

Jag skulle verkligen behöva ett tjockare lager hud. Och någon att prata med. Någonstans att ta vägen. Jag önskar så att familjen i Norge var ett möjligt alternativ...men den veckan, eller veckorna, som jag hade velat och behövt vara med dem, de finns inte. Har "stulit" mig en ledig dag idag. Sjukanmäld. Allt är för mycket och jag är på gränsen till ett nervsammanbrott.

Satansjävlahelvetesjävlasatanshelvete. Tyvärr blir det inte bättre av att man svär.

1 kommentar:

Annii sa...

Ska smeka dig tills du spinner mjukt för du får hur många kramar som helst av mig, katten min.