onsdag, januari 23, 2008

Bara att välja

Antingen
får jag börja komma ihåg mina tvätttider

Eller
så får jag sluta vara en sådan perfektionist och matchningsfreak

Byxor med "knän" och grå spetsBH under tunt vitt linne har väl ingen dött av?

Det här kan vara min chans att skapa helt nya, tidigare otänkbara kombinationer och kreationer. Tvättar jag inte snart så kommer färgad BH under vita kläder att kännas stilrent i jämförelse det jag då kommer att ha på mig; brunblommig pyjamasjacka, hålmönstrad yllekofta och skidbyxor eller turkosa tight med prickar, rödrandig PoP tröja samt Arme'ns gröna pile´tröja. Sen så har vi även brun sidentopp över paisleymönstrad sommarkjol med rosarutiga pyjamasbyxor under.

Och eftersom ovanstående kan varieras i det oändliga, med några tillägg av tex. baddräkt, träningstopp och ylleunderställ så behöver jag inte tvätta på minst en vecka till. Fab.

Inga kommentarer: