onsdag, januari 02, 2008

summa summarum

Förra året var ett ganska bra år. Det jag önskade mig allra mest var ju någon ordentlig, trivsam stans att bo, och det fick jag. Annars var det inga större saker som skedde, inget omtumlande eller livsavgörande. Men i mitt liv kommer 2007 ändå att stanna i minnet som året när bitarna föll på plats och jag började känna mig levande igen.

Nyårslöften brukar jag ju inte avge, men nu har jag faktiskt gjort det. Tanken är att jag ska vara lite snällare mot mig själv. Det ska jag bla. uppnå genom att tänka efter lite före. Det kommer även att komma omgivningen till nytta.
Och kanske hjälpa mig att uppfylla en av önskningarna jag har för 2008;
  • att vi ska finna en fungerande form för all den tid vi spenderar ihop, E, jag och barnen
  • att jag ska trivas på mitt nya jobb, och att trivseln ska vara ömsesidig så att jag får mer jobb
  • ork/lust/kraft att bli färdig med skolan
  • en "riktig" SOMMAR! med värme och sol

Inga kommentarer: